Bruidspaar Frans Blokhuis en Santje Sanderink te midden van vrienden van de kegelclub.

Omschrijving:Het bruidspaar wordt omringd door leden van kegelclub “Alle Negen” of "Ons Genoegen".met hun vrouwen. De bruidegom was lid van deze club. Het cadeau voor het bruidspaar (geld) zat verstopt in de kegels en de bal. De maat van de kegels was precies geschikt voor een oude rijksdaalder. Trefwoord specifiek: trouwfoto, vlnr voor gehurkt Jenske Wilms, mevr. Wilms, Hennie Aarnink, Jo Aarnink-Austie, Hendrik Stroot, mevr. Stroot, vlnr staand Annie Buijvoets-Steinmeijer, Harrie Buijvoets, Ben Blokhuis, Marietje Blokhuis, Willem Heisterkamp, Marie Heisterkamp, mevr. Brookhuis (“Timmusboer”), bruidegom Frans Blokhuis, bruid Santje Sanderink, Brookhuis (“Timmusboer”), Riek Schulten-Boomars, mevr. Hesselink-Morsink, Marinus Schulten, Hendrik Hesselink (kapper), Bernard Sleiderink (“Spölman”), mevr. Olde Meule, Ben Olde Meule
Personen:Jenske Wilms; Hennie Aarnink; Jo Aarnink-Austie; Hendrik Stroot; Annie Buijvoets-Steinmeijer; Harrie Buijvoets; Ben Blokhuis; Marietje Blokhuis; Willem Heisterkamp; Marie Heisterkamp; Frans Blokhuis; Santje Sanderink; Riek Schulten-Boomars; Marinus Schulten; Hendrik Hesselink; Bernard Sleiderink; Ben Olde Meule
Periode:1/1/1960-1/1/1965
Opmerkingen:Foto geplaatst in Dinkelland Visie 28-11-2007.
Locaties:Ootmarsum, Kerkplein