Boottochtje op de Dinkel begin 20e eeuw.

Omschrijving:Jo Vos-Haarhuis wist de namen. Jeanne Staverman vertelt dat men vroeger vaak een boottochtje ging maken op de Dinkel vanaf hotel Dinkeloord.
Trefwoord specifiek: uitstapje, boottochtje, vlnr Jeanne Staverman, Johan Schulten, Frits Staverman, Annie Staverman (trouwde met W. Bloemen), ervoor met hoed Piet van der Maas, links ernaast Sientje Schulten (trouwde met Piet van der Maas), meisje zittend met strik Gretl Schwarz (Oostenrijks meisje dat na de 1e wereldoorlog naar Ootmarsum kwam om aan te sterken), Sophie Schulten (later onderwijzeres), Marie Schulten (trouwde met Hendrik van der Maas), Jo Schulten (trouwde met H. Haarhuis), Hendrik Haarhuis, Henk Staverman (Vader van Henk Staverman jr.), Mien Schulten
Trefwoord:activiteit & recreatieve
Periode:1/1/1918-1/1/1922