Ben van Benthem met een groep jonge Tubanters.

Omschrijving:Trefwoord specifiek: wandelsport, leider Ben van Benthem, jonge junioren “Tubanters”, vlnr onderste rij Johnny van Benthem, Bennie Lansink, Jan Kreeftmeijer, Nicolaas Rinsampessy, 2e rij Gerrit Eppink (Groot Agelo), Leo Bossink, Johnny Rouwers, Harry Velers (Almelosestraat), Jan Scholten (Keerweer), Hennie Eppink (Groot Agelo), Gerrit Sanderink (Klein Agelo), Paul Floot, 3e rij Frans Moleman, Johnny Kötterman, Chris de Winder, Jan Burink (Groot Agelo), Tonnie Veldhuis, Hans Keupink, Leo Damink
Trefwoord:activiteit & recreatieve
Periode:1/1/1960-31/12/1963
Opmerkingen:De foto staat in het Jaarboek 2003 van de Heemkunde Ootmarsum bij het artikel “De Wandelsport” van Ben Velthuis.
Foto geplaatst in Dinkelland Visie 7-10-2004.
Identifier:NL-OmsVHO06761A006